سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران

خدمات سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران برای اینکه بدانید پکیج ایران رادیاتور چه زمانی احتیاج به سرویس و رسیدگی دارد به طور کلی بهتر است هر چند وقت یکبار خودتان به طور چشمی پکیج را مورد بررسی قرار دهید تا اگر گاهی مشکلی در قطعات دستگاه به وجود امد، سریعا متوجه شوید و آن را رفع کنید. اگر مدت زمان زیادی ست که از دستگاه استفاده می‌کنید، به شما توصیه میکنیم که با کمک یک متخصص، پکیج را به صورت کامل سرویس و رسوب‌زدایی کنید . اما اگر به تازگی پکیج ایران رادیاتور را خریداری کرده‌اید یا پس از سرویس کامل، دوره‌های زمانی خاصی را مشخص کنید تا به طور مرتب سرویس پکیج را انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید اول هر نیم سال را برای این کار اختصاص دهید. هم‌چنین در صورت وجود املاح در آب و رسوب در قطعات و لوله‌های رادیاتور، علائمی در پیکج ظاهر می‌شود که در صورت مشاهده آن، باید اقدام به رسوب‌زدایی کنید.

نحوه سرویس پکیج ایران رادیاتور توسط سرویسکاران ایران رادیاتور

زمانی که به هر دلیل، اختلالی در نحوه کارکرد پکیج دیواری شما ایجاد شده باشد، می‌توانید با نمایندگی مجاز سرویس پکیج ایران رادیاتور  تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با اعزام سرویسکار پکیج ایران رادیاتور به مشکل پکیج شما رسیدگی شود. زمانی که سرویس کار پکیج ایران رادیاتور به محل شما اعزام شد اقدم به بررسی و چکاب کلی سیستم پکیج شما می کند. بعد از انجام یک بررسی کلی ضمن ارائه توضیحات درباره مشکل دستگاه شما، حدود هزینه سرویساتی را به شما اعلام خواهد کرد تا بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر سرویس کردن پکیج خود بگیرید. با توجه به این مورد که سرویسکاران پکیج دیواری ایران رادیاتور به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به سرویس و سرویس پکیج ایران رادیاتور می‌کنند، مطمئناً بهتر از هر سرویسکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این دستگاه آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به ایراد اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و تمام سعی خود را می کنند که بدون تحمل هزینه اضافی به سرویس بخش های مشکل دار مانند سرویس برد پکیج ایران رادیاتور، سرویس پمپ پکیج ایران رادیاتور و … بپردازند و در صورت نیاز به تعوض قطعه، از قطعات اصلی و شرکتی پکیج ایران رادیاتور استفاده کنند. در  این مقاله به اختصار انواع سرویس پکیج را توضیح می‌دهیم و در ادامه به طور مفصل‌تر به رسوب‌زدایی که یکی از مهم‌ترین انواع سرویس پکیج است می پردازیم . رسوب‌زدایی: دستگاه هرچند وقت یک بار به رسوب‌زدایی احتیاج دارد. بهتر است با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با وجود تهویه مناسب عمل رسوب‌زدایی انجام گیرد. در ادامه به طور کامل‌تر به این مورد خواهیم پرداخت کنترل فشار آب: اگر فشار آب وارد شده به دستگاه زیاد و یا کم باشد به مرور زمان ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود. بنابراین، کنترل شیرهای آب مهم است کنترل عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی: با بررسی و دقت از روند مناسب این دو مدار حتما اطمینان حاصل کنید. آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون: اگر این محور دچار گرفتگی شده باشد پمپاژ کردن و گردش آب با مشکل روبه‌رو خواهد شد. بنابراین بررسی و سرویس سیرکولاسیون گردش آب گرم و سرد را بهبود می دهد.

نحوه عملکرد پکیج ایران رادیاتور

وقتی شیر آب گرم را باز می‌کنید جریان آب توسط یک سنسور تشخیص داده میشود. جرقه‌زن مشعل را روشن کرده و مبدل حرارتی آب جاری را گرم می‌کند. بعضی پکیج‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که با استفاده از گرمای گاز خروجی آب ورودی را کمی گرم می‌کنند. یک ترموستات میزان گازی که به مشعل می‌رود را کنترل می‌کند تا دمای ار پیش تعیین شده حفظ شود.

سیستم کنترل

آبگرمکن های بدون مخزن  که به نام پکیج شناخته میشوند در قلب خود  قطعه ای به نام ECU دارد. واحد ECU همه کارکردهای آبگرم‌کن شامل کنترل دما، جرقه، جریان گاز و مدولاسیون را کنترل می‌کند. و همچنین مسئول ایمنی می‌باشد، با یک سنسور آتش و قطع کن خودکار گاز که هنگامی که مشکلی وجود دارد عمل می‌کند.

وقتی شما شیر آب را هرجای خانه باز می‌کنید، سنسور جریان آب که به ECU متصل است، جریان آب را تشخیص داده و پروسه‌ی گرم کردن آب شروع می‌شود. سنسورهای جدیدتر، حداقل جریان را هم تشخیص می‌دهند. بعضی مدل‌ها دارای فن احتراق هستند که هوا را برای پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین زمان، ECU جریان گاز را باز و جرقه‌زن را روشن می‌کند. جرقه‌زن تا زمانی که سنسور شعله، آتش را تشخیص دهد، جرقه می‌زند. در مواقعی که مشعل در عرض چند ثانیه‌ی کم روشن نشود ECU جریان گاز را برای جلوگیری از انباشتگی ناامن گاز قطع می‌کند.

گرم کردن آب

مشعل گاز گرما را به مبدل حرارتی در عین عبور آب از آن اعمال می‌کند. به این خاطر که آب از یک مسیر مارپیچی عبور می‌کند، آب بیشترین گرمای ممکن را از دیواره‌های مبدل دریافت می‌کند.

بعضی مدل‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که برای پیش-گرم کردن آب که از گرمای ناشی از گازهای خروجی مشعل استفاده می‌کنند.

این نوع از آبگرم‌کن‌ها جریان پیوسته به عنوان یک مدل «پکیج» شناخته می‌شوند. مزیت آن‌ها بهره‌وری بالای انرژی آنها است، در عین حال دارای قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر هستند. کنترل دما

بیشتر پکیج‌ها دارای حداکثر دمای از پیش تنظیم شده در کارخانه هستند. این یک احتیاط ایمنی برای جلوگیری از حوادث است. ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برای مصارف خانگی به طور معمول مناسب است.

از آنجایی که جریان و دمای آب آب ورودی می‌تواند متفاوت باشد، واحد ECU میزان گاز مشعل را با کم و زیاد کردن تنظیم و تعدیل می‌کند. این تعدیل میزان گاز و شدت شعله همان چیزی است که دمای آب را ثابت نگه می‌دارد. این کارکرد وابسته به دمای آب ورودی و آب خروجی از مبدل است.

بعضی مدل‌ها دارای کنترلر حرارتی هستند که به کاربر اجازه‌ی تنظیم دمای حداقل از پیش تنظیم شده‌ی کارخانه‌ای را می‌دهد.

این کنترلرها می‌توانند یا روی خود پکیج باشند و یا دورتر از پکیج به صورت باسیم (مثلاً در آشپزخانه، اتاق یا حمام) به آن وصل شده باشند. حتی بعضی‌ها به صورت بی‌سیم بوده و دارای آپ‌های مخصوص که امکان کنترل با گوشی‌های هوشمند را می‌دهد.

منبع تغذیه

برای جرقه زدن فندک، به منظور روشن کردن گاز، واحد پکیج به برق خانه متصل می‌شود. همچنین بعضی پکیج‌ها دارای توربینی هستند که می‌تواند از جریان آب ورودی برق تولید کرده و استفاده کند. حتی بعضی پکیج‌ها از یک باتری استفاده می‌کنند.

پکیج‌های دارای توربین یا باطری نسبت به مدل‌های دیگر این مزیت دارند که در مواقعی که برق قطع باشد می‌توانند کار کنند و شما آب گرم خواهید داشت.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

پکیج های دیواری ایران رادیاتور در دو مدل دیجیتال و آنالوگ در بازار ایران موجود می باشند که کد های عیب یابی هر با یکدیگر فرق دارند. برای تشخیص ارور به وجود آمده در مدل های آنالوگ پکیج ایران رادیاتور شش عدد چراغ روی پانل جلوی دستگاه وجود دارد که  به ترتیب از 30 تا 80 شماره گذاری شده اند. این چراغ ها در حالت عادی و زمان شروع کارکرد دستگاه از 30 به صورت جفت جفت حرکت کرده وتا 80 تمام می شود. با چشمک زدن ممتد هر کدام از چراغ ها یعنی ایرادی توسط دستگاه شناسایی شده و این نشان می دهد که با هر کدام از چراغ ها مختص یک ارور خاص می باشد. در این مواقع سرویس کار از خرابی و خرابی قسمت مشکل دار مطلع می شود.

شرح عیب یابی کد ارور پکیج ایران رادیاتور

جهت تشخیص ارور ایجاد شده در مدل های دیجیتال پکیج ایران رادیاتور تجهیز شده به نمایشگر دیجیتال کاملی می باشد که می تواند اطلاعات کاملی از دستگاه را از طریق این نمایشگر به اطلاع کاربر برساند. از طریق این نمایشگر در صورت خرابی دستگاه عیب دستگاه توسط کد ارور به کاربر نشان داده می شود.

نگرفتن فرمان آب گرم

چراغ های پکیج ایران رادیاتور برای اجرای فرمان آب گرم باید به صورت دو تا دو تا و به ترتیب با هم روشن شوند اگر این اتفاق نیفتد به این معنی است که اروریی روی داده و فرمان گرم شدن آب اجرا نمیگردد. دلیل این مسئله نیز می تواند عمل نکردن فلو سوئیچ یا فلومتر، یا خراب بودن سنسور ntc باشد. (البته سنسور ntc به ندرت در پکیج های ایران رادیاتور خراب می شود).

برای بررسی سالم بودن فلوسوئیچ، می توانید سیم های آن را اتصال کوتاه کنید. اگر چکیج در این حالت روشن شود به این معنی است که فلوسوئیچ خراب است. البته انجام این کار توسط افراد غیر حرفه ای توصیه نمی شود.

برای بررسی درست کار کردن سنسور ntc، بعد از خاموش کردن پکیج، دوسر اهم متر را به دو سر آن وصل کنید و مقاومت آن را اندازه بگیرید. سپس به وسیله شعله غیر مستقیم دمای NTC را زیاد کنید. مقاومت آن باید افزایش یابد.

در برخی مواقع نیز ایراد مربوط به هدایت شدن گرمای پکیج به سمت شوفاژ و کار نکردن موتور شیر سه طرفه است.

چشمک زدن چراغ های ۴۰ و ۷۰ در مدل M24FF

در این حالت اگر به نشانگر فشار نگاه کنید میبینید روی صفر آمده است. این کد به معنای باز بودن پیچ فشار آب و کمبود فشار در پکیج است. برای رفع این مورد، شیر آبی رنگ زیر رادیاتور که در شکل زیر میبینید را به سمت چپ بچرخانید تا صدای خارج شدن هوا را بشنوید. هر وقت فشار کمی بیشتر از عدد 1 شد، شیر را ببندید.

کم بودن ارتفاع شعله

ارتفاع کم شعله را می توان با چشم تشخیص داد. تنظیم نبودن شیر گاز پکیج یا کم بودن فشار گاز ساختمان می تواند از ععل این ارور باشد. دودکش غیر استاندارد هم میتواند در گرم شدن آب مشکل ایجاد کند.

وجود هوا در رادياتور‌ها و نزديكي بيش از حد رادياتورها به هم نیز میتوانند علت این ایراد باشد.

رسوب گیری مبدل یا رادیاتور نیز می تواند باعث کم شدن ارتفاع شعله شود زیرا رسوب رسانایی گرمایی مبدل را کاهش می دهد. لوله کشی نامناسب هم میتواند سبب مشکل گرم نشدن آب باشد.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

چشمک زدن چراغ 70: نشانه رسوب گرفتگی مبدل پکیج ایران رادیاتور

در بیشتر مواقع سرد و گرم شدن آب پکیج، به دلیل رسوب گرفتگی است. به طور متوسط پکیج باید هر 2 سال یکبار رسوب زدایی شود.

نوسان فشار آب خانه یا تنظیم نبودن پمپ آب

نوسانات آب ورودی به پکیج یا ضعیف شدن پمپ آب هم میتواند علت این مشکل باشد. کم بودن بیش از حد فشار آب ورودی میتواند باعث شود آب اندکی که وارد پکیج می شود فورا جوش آمده و پکیج خاموش شود، و در نتیجه آب مدام سرد و گرم می شود.

سرد شدن آب گرم بعد از باز کردن همزمان شیر آب سرد در این موارد تقریبا همیشه ایراد از فلومتر است.

موارد دیگر

مانند نیمه باز بودن شیر های ورودی و خروجی پکیج، ضعیف شدن فنر سوپاپ (که در تصویر زیر مشخص شده است) یا رسوب گرفتن دریچه آب که هردو باعث نیمه باز ماندن سوپاپ می شوند، کاهش دقت سنسور ntc، خرابی شیر سه راهی، خرابی برد کنترل و نزدیکی بیش از حد رادیاتور به پکیج دیواری آبگرم نیز میتوانند باعث گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور یا گرم و سرد شدن آب آن شوند.

در بخش زیر نمونه هایی از ارورهای معمول پکیج دیواری ایران رادیاتور که مصرف کنندگان با آن مواجه هستند بیان می گردد:

ارور 70-40 در پکیج آنالوگ/اروری E1 در پکیج دیجیتال

این ارور معمولا به علت پایین بودن فشار مدار شوفاژاتفاق می افتد. پکیج های دیواری عموما به سنسور تشخیص حداقل فشار اب مجهز بوده که با توجه به پایین بودن فشار مجاز آب مدار شوفاژ با توجه به اینکه به پکیج آسیب های جدی مانند سوختگی مبدل،افزایش حرارت غیر مجازو…رخ می دهد.پکیج های دیواری در فشار 7/1 بار bar)  بالاترین کیفیت کاری خود را دارند بنا بر این در زمان مشاهده این ارور) ابتدا عقربه فشار سنج پکیج را بررسی کنید، در صورتی که این فشار از مقدار مجاز پایین تر بود شیر پر کن دستگاه که به یک شیر آبی رنگ با مقطع مربعی یا مشکی رنگ با مقطع دایره ای می باشد باز کنید .در صورتی که فشار در محدوده مورد نظر قرار داشته ولی مجدداً پیغام ارور دیده می شود، عوامل زیر ممکن ترین حالت ها می باشند:

1-رسوب گرفتگی مانومتر (فشار سنج) و اعلام فشار کاذب آن

2-خرابی مانومتر

3-وجود هوا در بلوک هیدرولیک دستگاه

4-جرم زدگی در محل سنسور فشار

5-خرابی الکترونیکی سنسور فشار

ارور 80-70 در پکیج های آنالوگ/اروری E2 در پکیج های دیجیتال

این ارور غالبا در مرحله راه اندازی دستگاه و بهره برداری ابتدایی مصرف کننده اتفاق می افتد که بیشترین دلیل آن نرسیدن گاز یا هوا داشتن گاز در محفظه احتراق پکیج می باشد که می توان با چند بار فشار دادن کلید Reset هوای موجود در لوله گاز و پکیج را تخلیه و رفع مشکل نمود.در غیر این صورت جهت اطمینان از کیفیت و فشار گاز ورودی، شلنگ گاز زیر دستگاه را باز کرده و اقدام به هواگیری تا رسیدن گاز با فشار و کیفیت مناسب جهت مصرف دستگاه می نماییم. بعد از انجام این کار مجدداً شلنگ گاز را به دستگاه متصل کرده و با فشردن دکمه Reset ، اقدام جهت روشن نمودن دستگاه می کنیم. با توجه به این نکته که این ارور مربوط به عیب یابی شعله و عدم تشکیل آن می باشد در صورت عدم رفع ایراد مربوط کنترل عوامل احتمالی زیر پیشنهاد می گردد:

1-تشکیل جرقه مناسب از طریقالکترود جرقه دستگاه

2-میزان حجم گاز شعله استارت در محفظه احتراق

3-فرمان تائید تشکیل شعله توسط الکترود یون و در نهایت صحت عملکرد برد الکترونیک دستگاه

ارور 80-60-40 در پکیج های آنالوگ / اروری E51 در پکیج های دیجیتال

این ارور در پکیج های ایران رادیاتور جزء ارورهای شایع بوده و علت آن خارج نشدن محصولات ناشی از احتراق می باشد.در صورت مشاهده این پیام ابتدا مسیر تخلیه محصولات احتراق و دودکش را چک کنید و از باز بودن مسیر آن مطمئن شوید. این ارور معمولاً در هنگام تغییر فصل از سرما به گرما ایجاد شده که به علت انقباض و انبساط پرده دیافراگمی سنسور کنترل فشار فن (سنسور پرشر سوئیچ هوا) می باشد به همین منظور تکنیسین اقدام به دو شلنگه کردن پرشر سوئیچ هوا جهت افزایش تحریک سنسور می نماید در غیر این صورت عوامل ذیلممکن می باشد:

1-خرابی برد الکترونیک دستگاه

2-قطعی جریان الکتریسیته فن

3-سوختگی سیم پیچ فن

4-خرابی پرشر سوئیچ هوا

5-بسته شدن یا ذوب شدن ونتوری فن

ارور 80-70-40 در پکیج های آنالوگ /اروری E81 در پکیج های دیجیتال

ارور مورد نظر معمولاً در پکیج های کار کرده ای رخمی دهد که در آن منطقه کیفیت آب پایین باشد.بیشترین  دلیل رخ دادن این خطا جرم گرفتگی و وجود رسوب در مدار هیدرولیکی پکیج و مبدل های دستگاه می باشد که از طریق تماس با نمایندگی مجاز و انجام عمل اسید شویی و رسوب زدایی کامل این مشکلرفع می شود. ضمناً عوامل دیگری نیز سبب به وجود آمدن این خطا می شود که به صورت زیر عنوان می گردد:

1- خرابی و سوختگی پمپ دستگاه

2-سوختگی و خرابی شیر موتوری دستگاه

3-بسته بودن مسیر بای پاس

4-بسته بودن شیرهای رادیاتور در حال زمستانه پکیج

5-خرابی ترموستات حد

6-خرابی ترمیستور شوفاژ

نکاتی در مورد سیستم گرمایشی مناسب برای خانه

تنظیم شیر گاز: بررسی این شیر و تنظیم مجدد پیچ و مهره‌ها کاری نسبتا تخصصی است که اگر خوب انجام نگیرد فشار گاز دچار اشکال می شود. بهتر است این عمل با کمک فردی متخصص صورت گیرد. همچنین اگر یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار بگیرد، عمر شیر بیشتر خواهد شود تنظیم حرارت: تنظیم حرارت به اندازه ی دلخواه با استفاده از کلیدهای حد تنظیم که بر روی رادیاتور شوفاژ قرار دارد و با توجه به نیاز محیط کنترل می شود . تا محیط به دمای مناسب رسیده و بیش از اندازه گرم یا سرد نشود .

کنترل عملکرد فن

در پکیج‌هایی که دودکش دارند، عملکرد فن یا دودکش حتما باید چک شود اما اگر پکیج دیواری فاقد فن باشد در دودکش حتما باید مسیرهای دودکش را بررسی کنیم تا گرفتگی نداشته باشد. این عمل را می‌توان بسیار ساده با پرتاب یک جسم کوچک به داخل دودکش امتحان کرد. درصورت باز بودن مسیر این جسم به راحتی از دودکش عبور می‌کند. نباید دودکش‌ها پیچ و خم زیادی داشته باشند و هر دودکش باید فقط مخصوص به یک دستگاه باشد. از سلامت دودکش، درز نداشتن اتصالات و باز بودن دریچه های اکسیژن مطمئن شوید زیرا استفاده از دودکش نامناسب خطر گازگرفتگی و مرگ خاموش را به همراه دارد. بنابراین این مورد را جدی بگیرید هواگیری: این مرحله که از قسمت های بزرگ سرویس کردن است دارای فواید بسیاری  می باشد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به این موارد اشاره نمود: راندمان گرمایشی سیستم و بلوک های رادیاتور را بهبود میبخشد،کاهش خطر نشتی آب, کاهش سر و صدا و آسیب‌های متحمل به دستگاه و استفاده بهینه از گاز و درنتیجه کاهش هزینه‌های گاز. هواگیری را بهتر است .بعد از داغ شدن رادیاتورها را انجام دهیم. در هنگام هواگیری باید احتیاط کرد که آب گرم شوفاژ به فردی که مشغول سرویس است هیچ اسیبی نرساند . رسوب‌زدایی چه زمانی باید انجام شود؟ ممکن است دچار این مشکل شده باشید که زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید،آب گرم حمام به یک باره سرد می‌شود.بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم می‌شود و این اتفاق چندین بار رخ می‌دهد این سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌های ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است .رسوب موجود در لوله‌ها باعث تنگ شدن مسیر آب می‌شودو در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لوله‌ها جریان پیدا می‌کند. به همین دلیل، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد می‌شود. رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیواره‌های منبع می‌شود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود .همین امر هم می‌تواند منجر به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از این که با این مشکلات مواجه شوید، بهتر است خودتان پیشگیری آغاز کنید و رسوب‌زدایی را انجام دهید سرد شدن نابه‌هنگام آب حمام در هنگام دوش گرفتن از نشانه‌های تشکیل رسوب در پکیج است .

شیوه رسوب زدایی

برای رسوب زدایی از پکیج ایران رادیاتور بهتر است از یک سرویسکار با تجربه کمک بگیرید تا رسوب‌زدایی و سرویس پکیج شما را کامل و بی‌عیب و نقص انجام دهد.اما در صورتی که بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، در اینجا نکات لازم در این زمینه را بیان خواهیم کرد.

مراحل رسوب‌زدایی پکیج

۱-ابتدا برق پریز را قطع کنید و ان را از دو شاخه بکشید و کاور پکیج را باز کنید ۲- اب سرد پکیج شیر ورودی دارد که باید بسته باشد سپس شیر پرکن پکیج را در جهت عقربه‌های ساعت باز کنید. (شیر پرکن وسیله‌ای است که از آن برای کنترل دبی جریان آب سرد ورودی به پکیج استفاده می‌شود.) حالا شیر آب گرمی که در پایین‌ترین نقطه قرار دارد، (که معمولا شیر آب گرم شیلنگ دستشویی است) را باز کنید تا آب سیستم خالی شود و عقربه فشار پکیج روی عدد صفر قرار گیرد. به این ترتیب آب پکیج را تخلیه می‌کنید. ۳- با استفاده از دو عدد پیچ آلن شماره چهار، مبدل پکیج را که به بلوک‌ها متصل است باز کنید و سپس آن را درآورید .

سرویسکار پکیج ایران رادیاتور

اگرموارد فوق را رعایت کردید و هنوز اثری از رسوب ها را مشاهده کردید باید با حرارت دادن و ضربه زدن ان هارا از بین ببرید . به این صورت که اول باید مبدل را روی شعله ی گاز بگذارید تا به خوبی حرارت ببیند و گرم شود .سپس با چکش روی آن ضربه می‌زنید یا زیر فشار آب می‌گیرید تا باقی رسوبات نیز کنده شود حالا نوبت نصب مبدل است.اما پیش از آن دقت کنید که اگر اورینگ‌ها تغییر شکل داده بودند، آن‌ها را حتما تعویض کنید. اورینگ اتصال حلقه‌ای شکل است که برای نصب مبدل کاربرد دارد . مبدل را سر جای خود به گونه‌ای قرار دهید که شیارهای آن سمت چپ قرار گیرد و آن را نصب کنید . فشار پکیج را روی عدد یک و نیم تنظیم و سپس آن را روشن کنید در صورتی که تجربه رسوب‌زدایی ندارید،ترجیحا سرویس پکیج و رسوب‌زدایی آن را به یک سرویس کار باتجربه و متخصص بسپارید.

http://www.serviskaran.ir/Home/ReadingDetail?id=27353

دیدگاهتان را بنویسید