insoo

نخستین نمایشگاه مجازی با حضور فعال ۸۰۰ برند باکیفیت ایرانی برای معرفی کالای تولیدکنندگان داخلی توسط خود آن‌ها راه اندازی شده است.

«این سو» با بیش از ۲۰۰ فروشگاه محصولات ایرانی و در اختیار داشتن ۳۱ هزار قلم محصول با هدف فرهنگ سازی در قالب جذب، اقناع و خرید محصول ایرانی و ایجاد بستری برای معرفی کالای تولید کنندگان داخلی در حال فعالیت می باشد.

از دیگر اهداف آن می توان به تبدیل شدن به بانک جامع و نمایشگاه دائمی مجازی کالای ایرانی، کامل ترین مرجع برای معرفی کالای ایرانی و عرضه کنندگان کالا و خدمات ایرانی اشاره کرد.

از برندهای شناخته شده حاضر در نمایشگاه می توان به زاگرس پوش، استیل البرز، بیمکث، تسکو، کاچیران، بهروز، کویر، پاکشوما، پاتن جامه، کاله، نیوشا، گلستان، اخوان، مای، تهران گرافیک، لوح هنر، پارس مداد ، شیر آلات قهرمان اشاره کرد.

کنکاشی در غرفه های نمایشگاه برندهای فروشگاهی و کالای ایرانی

«این سو» حرکتی مردمی در حمایت از اقتصاد ملی/ کنکاشی در غرفه‌های نمایشگاه برندها، فروشگاه‌ها و کالای ایرانی

همچنین فروشگاه های شناخته شده ای همچون دیجی کالا، زنبیل، بامیلو، با سلام، کادو، قلم رنگی، وینسلو، ایرونه، مدیسه، شانی کالا،ترمه حسینی، پارس 121، جویا، ارس، روبوکد، مفید طب، بورسیکا در نمایشگاه مجازی این سو حضور فعال دارند.

از جمله عواملی که طراحان نمایشگاه را به ایجاد چنین مکانی ترغیب کرده، می توان به ضعف در فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، نبود بانک جامع معرفی برند و محصولات ایرانی منجر به فروش در فضای مجازی، فقدان ارتباط صحیح بین مصرف کننده با تولید کننده و وجود واسطه گری کاذب، عدم آگاهی از کیفیت کالای ایرانی، عدم اطلاع از به روزترین تولیدات ملی و آخرین قیمت کالاهای ایرانی اشاره کرد.

«این سو» با حضور فعال ۸۰۰ برند با کیفیت ایرانی این امکان را برای تولیدکنندگان و فروشندگان فراهم می آورد که با دریافت غرفه یا پنل، خود را در معرض نمایش گذاشته و بازدیدکنندگان با جستجو در بین غرفه ها، کالای خود را انتخاب، اطلاعات لازم را مطالعه و با مقایسه با محصولات مشابه در مورد سازنده آن کالا بدانند و در نهایت در صورت وجود فروشنده، بهترین فروشگاه را انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

در این سو کالاهای ایرانی در ۱۰ سالن شامل تجهیزات ساختمانی، ورزشی و سرگرمی، نوشت افزار، صنعت و کشاورزی، آرایشی و پزشکی، پوشاک و زینتی، فرهنگ و هنر، موادغذایی و شوینده، خانه و آشپزخانه و لوازم دیجیتال دسته بندی شده اند.

برای جستجوی کالایی که به آن نیاز دارید، نام آن را در جستجوی هوشمند تایپ کنید؛ در صورت وجود آن کالا نام آن نمایش داده می شود، راه دیگر این است که درسالن های نمایشگاه با انتخاب هر سالن به دنبال کالای خود بگردید.

این سو

در صفحه اصلی هر سالن، دسته بندی ها، غرفه ها، بیشترین تخفیف ها، جدیدترین ها، پربازدیدترین ها و محبوب ترین ها و کمپین های خاص هر سالن قابل مشاهده خواهد بود.

برای سفارش خرید دو حالت وجود دارد، محصولاتی که فروشگاه مجازی ندارند برای خرید باید با برند و نمایندگی آنها تماس بگیرید و محصولاتی که فروشگاه مجازی دارند، می توانید خرید اینترنتی انجام دهید.

برای دریافت غرفه در نمایشگاه مجازی این سو باید مشخصات خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات شما تایید شود سپس برای برند و فروشگاه اینترنتی خود نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد.

جهت اطلاع بیشتر و بازدید از این فروشگاه مجازی می­توانید به وب سایت «این سو» به نشانی https://insooo.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید