emoi-lifestyle
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

در بازارهای مختلف، محصولات برندهای فعال باید از مؤلفه‌ها و مشخصه‌های خاصی برخوردار باشند تا بتوانند در سطوح ممتاز بدرخشند.

Emoi ازجمله برندهایی است که با تکیه بر شعارهایی نظیر سادگی و زیبایی و ایجاد سبک زندگی متفاوت و پایدار توانسته نگاه‌ها را به خود خیره ‌کند. در ادامه، نگاهی به این برند نسبتا نوظهور و برخی محصولات شاخص آن خواهیم انداخت.

سادگی در طراحی و عملکرد نکات مثبتی برای مصرف‌کنندگان و کاربران محصولات مختلف به‌دنبال خواهد داشت. محصولاتی که از طراحی و ارائه‌ی سرویس به‌شکل ساده و سرراست بهره می‌برند، کاربرپسندتر هستند و از پیچیدگی‌های مختلف، چه ازنظر جلوه‌های بصری و چه ازنظر رابط پیش روی کاربر، دور خواهند شد. باوجوداین، سادگی بیش‌ازحد ممکن است به‌معنای دوربودن از زیبایی و ظرافت و نوآوری انگاشته شود. ازاین‌رو، اِلِمان زیبایی و ایجاد سبک زندگی پایدار درکنار سادگی قرار گرفته تا مجموعه شعارها و چشم‌اندازهای برند Emoi را تشکیل دهد؛ برندی که اگرچه در بازار کشورمان نامی نو به‌حساب می‌آید. اما اشتباه نکنید! این نوظهوری به‌هیچ‌وجه به‌معنای دوربودن محصولات این شرکت از استانداردهای برجسته‌ی بازار نخواهد بود.

فرهنگ و فلسفه Emoi

Emoi معتقد است محصولات زیبا و چشم‌نواز محدودیت‌های کمتری برای کاربران ایجاد می‌کنند و طراحی خوب می‌‌تواند به ایجاد رابطه‌ی عاطفی تأثیرگذار میان مشتری و محصول بینجامد. ازاین‌رو، با الگوبرداری از سبک زندگی سنّتی و ترکیب آن با ساختار دیجیتالی، چاشنی احساسات ازطریق طراحی چشمگیر به ترکیب نهایی اضافه شده تا محصول به مرحله‌ی بهره‌برداری برسد. در این زمینه، تلاش بر آن بوده تا سبک زندگی ساده و زیبا و پایدار پیش روی کاربران قرار گیرد. این ترکیب چهارچوب فعالیت‌های امویی را تشکیل می‌دهد.

Emoi با تمرکز روی شعار نزدیک به خود، نزدیک به یکدیگر و نزدیک به طبیعت سعی کرده احترام به مشتری را در دستورکار قرار دهد و به‌طور هم‌زمان، توجه ویژه به محیط‌زیست و حفاظت از آن را با تولید محصولاتی در دستورکار قرار دهد که از ترکیب‌های تجزیه‌پذیر بهره می‌برند. همچنین، این شرکت تلاش کرده بالاترین استانداردهای حفاظت و مراقبت از محیط‌زیست را به مرحله‌ی اجرا درآورد.

فرهنگ حاکم بر امویی نیز به‌گونه‌ای است که در محیط باز همراه‌با نوآوری و آغوش باز این شرکت، همه می‌کوشند شوروعشق به زندگی را با دیگران به‌اشتراک بگذارند. توجه به حفظ محیط‌زیست و ترغیب به ارائه‌ی نوآوری، از دیگر ارکان فرهنگی این شرکت به‌حساب می‌‌آید. در تیم کاری نیز  این امر به‌وضوح به‌چشم می‌‌آید. ترغیب به ارتباط هرچه مؤثرتر و به‌اشتراک‌گذاری بیشتر ایده‌ها و ارائه‌ی نوآوری‌ها، همه‌وهمه باعث شده تیم کاری فعال این برند بتواند از دستیابی به نتایج جذاب و البته هم‌سو با نیازهای کاربران خرسند باشد.

در این زمینه، تلاش بر آن بوده تا با الگوبرداری از سبک زندگی دیجیتالی و سنّتی، محصولاتی همراه‌با نوآوری و ایجاد رابطه‌ی احساسی با مصرف‌کننده برپایه‌ی رعایت ملاک‌هایی نظیر سادگی، کاربردی‌بودن، زیبایی ظاهری و پایداری به مرحله‌ی تولید برسد.

درادامه، نگاهی دقیق‌تر به اِلِمان‌های تأثیرگذار در فرایند تولید محصولات برند Emoi‌ خواهیم انداخت.

مؤلفه‌های مهم محصولات

ایجاد ارتباط مؤثر و بهینه میان سبک زندگی سنّتی و دیجیتالی، نیازمند آن است تا راهکارهای ویژه‌ای به‌کار بسته شود و درنهایت، محصولاتی با مؤلفه‌های شاخص و با بیشترین دقت و وسواس به مرحله‌ی تولید برسند. در این زمینه، Emoi‌ نیز هم‌زمان با تعهد به این اِلِمان‌ها می‌کوشند محصولاتی را به مرحله‌ی تولید برساند که از استانداردهای مهم و تأثیرگذار برای استفاده کاربران برخوردارند.

طراحی و کیفیت ساخت

در بخش طراحی، تولید محصولی ساده و شاخص و همراه‌با ایجاد ارتباط حسی، سرلوحه‌ی کار قرار گرفته است تا رابطه‌ای پایدار با مصرف‌کننده شکل بگیرد.

به‌منظور دستیابی به بالاترین سطح استاندارد در اِلِمان‌های یادشده، Emoi لابراتورهای خاص خود را راه‌اندازی کرده تا مطمئن شود محصولات این شرکت در بخش طراحی، مؤلفه‌های سازنده، کارایی، فناوری و البته از دیدگاه ایمن‌بودن، تمامی انتظارات را در چین و بازارهای بین‌المللی برآورده می‌کنند. این درحالی است که فرایند طراحی محصولات در ژاپن و با فناوری‌های پیشرفته انجام می‌شود. در بخش عرضه‌ی محصولات نیز در نقاط مختلف جهان از ژاپن، کره، تایلند و هند گرفته تا سن‌فرانسیسکو و نیویورک ایالات متحده‌ی آمریکا فروش در فروشگاه‌های فیزیکی و بسترهای آنلاین را شاهد هستیم. امری که مطمئنا در پرتو استقبال چشمگیر مشتریان از محصولات این برند ممکن شده است.

علاوه‌براین، همکاری نزدیک با شرکای معتبر در بخش‌های طراحی و تولید و تأمین مواد نیز باعث شده محصولاتی با بالاترین سطح ممکن ازنظر استانداردها به‌دست کاربران برسد. این درحالی است که به‌عنوان نامی فعال در انجمن جهانی، Emoi‌ همواره تلاش کرده رابطه‌ای پایدار و البته متوازن میان فعالیت‌های انسانی و حفاظت از محیط‌زیست ایجاد کند.

محصولاتی با کیفیت درخورتوجه مشخصه‌ی اصلی برند Emoi به‌حساب می‌آیند. در Emoi فرایند تأمین مواد و توسعه‌ی محصولات به‌نحوی انجام می‌شود تا بهترین ترکیب برای استفاده در بخش طراحی آماده‌ی بهره‌برداری باشد.

فناوری و قابلیت‌‌ها

Emoi با توسعه و بهینه‌سازی فناوری‌های جدید در مسیری گام برداشته تا علاوه‌بر افزایش خلاقیت، کاهش هزینه‌ی تولید و بهبود تجربه‌ی کاربران را به‌همراه آورد. در بخش قابلیت‌ها نیز تمرکز روی ارائه‌ی عملکرد بهینه و دوام زیاد محصولات در دستورکار قرار گرفته تا انتظارات کاربران برآورده شود. در این‌ زمینه می‌توان به ارائه‌ی محصولاتی با نوآوری‌های جذاب برای کاربران اشاره کرد که از دیدگاه‌های قابلیت‌ها و عملکردها نیز به‌طور تمام‌وکمال نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند.

گارانتی و پشتیبانی ویژه

در ابعاد جهانی، پشتیبانی از محصولات و همچنین ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش، در دستورکار Emoi قرار گرفته است. فاره، نماینده‌ی انحصاری محصولات امویی در کشورمان ایران است. این شرکت خدمات پشتیبانی را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه می‌دهد تا دغدغه‌ای بابت دریافت سرویس‌های پس‌ازخرید محصول نداشته باشند.

همکاری‌های استراتژیک امویی با بزرگان

همان‌طورکه گفتیم، Emoi‌ همکاری با برندهای مختلف را در دستورکار قرار داده تا درنهایت، بتواند محصولاتی مدرن و با عملکرد درخورتوجه و البته سازگار با محیط‌زیست را به مرحله‌ی تولید برساند. به‌عنوان نمونه، می‌توان به همکاری با برند IFF اشاره کرد که تولیدکننده‌ای پیشتاز در ابعاد جهانی در بخش اسانس و عطر به‌حساب می‌آید. LMR‌ نیز شرکتی پیشتاز در زمینه‌ی تولید مؤلفه‌های کاملا طبیعی در حوزه‌ی عطر و اسانس به‌حساب می‌آید. به این ترتیب، Emoi در پرتو همکاری‌های یادشده روغن‌ها و اسانس‌های طبیعی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. برای نمونه، از این اسانس‌ها به‌منظور خوشبوکردن هوای محیط استفاده می‌شود.

ازجمله دیگر شرکای Emoi می‌توان به Eastman‌ اشاره کرد که ازجمله نام‌های متخصص در تولید موادشیمیایی است و امکان تولید طیف چشمگیری از مواد پیشرفته و ارائه‌ی راهکاری مبتنی بر نوآوری و فناوری را فراهم کرده است. این امر درکنار توجه به امنیت و قابلیت اعتماد چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

همکاری‌های Emoi به ارائه‌ی راهکارها و محصولات کاربردی ختم نشده و در قالب همکاری با نام‌هایی نظیر FSC به‌عنوان سازمان بین‌المللی و غیرانتفاعی، امکان پشتیبانی از محیط‌زیست نیز در پرتو استفاده از کاغذهای دارای تأییدیه FSC فراهم شده است. این توجه به محیط‌زیست را می‌توان در قالب همکاری با Organic Exchange به‌عنوان سازمان تجاری غیرانتفاعی که تمرکز خود را روی تولید محصولات کشاورزی ارگانیک گذاشته، از زاویه‌ای دیگر مشاهده کرد. در این حوزه، Emoi خط تولیدی از محصولات تولیدشده با به‌کارگیری کتون ارگانیک را پایه‌گذاری کرده است.

توجه به ارائه‌ی محصولاتی کاربردی و سازگار با محیط‌زیست باعث نشده امویی از توجه به سلامت کاربرانش غافل باشد. در این زمینه، همکاری این برند با TORAY را شاهد هستیم. TORAY از جمله شرکت‌های پیشتاز در توسعه و تحقیق برای بهبود کیفیت متریال تولیدی است. به‌عنوان مثال، می‌توان به پارچه‌های مدرن TORAY اشاره کرد که سبک و نرم هستند. این درحالی است که مشخصه‌ی ویژه‌ی این پارچه‌ها امکان بازتابش گرمای آفتاب و محافظت از پوست شما دربرابر آسیب‌های احتمالی پرتوهای مضر ماورای بنفش است. پس از تجهیز به استانداردهای مقاومت دربرابر نفوذ آب، از این پارچه در محصولاتی نظیر چترهای Emoi‌ استفاده شده که به‌کارگیری آن‌ها را در روزهای بارانی و آفتابی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سبک زندگی متفاوت در چهار جهت

محصولات امویی به چهار دسته‌ی اصلی به‌نحوی تقسیم‌بندی شدند که سبک‌ زندگی متفاوت و شاخصی را پیش روی افراد قرار دهد. درادامه، این دسته‌ها و محصولات شاخص هریک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

Aromatic Lifestyle؛ مدرنِ خوش رایحه

در دسته‌ی محصولات Aromatic Lifestyle، توازنی مثال‌زدنی میان هستی، طبیعت، آرامش و راحتی ایجاد شده است. بدین‌ترتیب، می‌توانید اِلِمان‌های یادشده را به بهترین شکل ممکن وارد زندگی‌تان کنید. در این دسته، محصولاتی نظیر اسپیکر لامپی هوشمند خوشبوکننده‌ی هوا و لامپ خوشبوکننده‌ی هوا و اسانس‌های طبیعی به‌چشم می‌خورد.

به‌عنوان محصولی شاخص در این دسته می‌توان به اسپیکر لامپی هوشمند خوشبوکننده‌ی هوا اشاره کرد. این محصول، ترکیبی ایده‌آل را به‌عنوان پخش‌کننده‌ی رایحه‌ی دلچسب، رطوبت‌ساز، لامپ و اسپیکر گردهم آورده است. کیفیت صدای عالی درکنار پخش هوشمندانه‌ی رایحه‌ی خوش و نور مناسب، تجربه‌ای مثال‌زدنی را درمقابل شما قرار خواهد داد. امکان پخش موسیقی به‌صورت بی‌سیم، پشتیبانی از اپلیکیشن همراه، برد ۱۰ متری، بلوتوث نسخه‌ی ۴ و مصرف انرژی پایین از مشخصات چشمگیر این محصول است.

فناوری اتمیزاسیون اولتراسونیک به‌منظور تبدیل آب به بخار در فرکانس ۲.۴ مگاهرتز، امکان شخصی‌سازی رنگ چراغ‌ها به‌واسطه‌ی استفاده از اپلیکیشن همراه یا حتی مدیریت روشن و خاموش‌کردن دستگاه و پخش موسیقی با به‌کارگیری نرم‌افزار همراه، از دیگر نکات درخورتوجه این محصول است.

Smart Lifestyle؛ هوشمندی آرامش‌بخش

در دسته‌ی Smart Lifestyle، از سبک زندگی دیجیتالی تمام‌وکمال و هوشمندانه الگوبرداری شده تا محصولاتی هوشمند را برای ایجاد ارتباط با افراد و با دخیل‌کردن اِلِمان احساسات دراختیار داشته باشیم.

در این بخش، لامپ رومیزی درختی با قابلیت شارژ بی‌سیم، لامپ رومیزی درختی معمولی، اسپیکر لامپی خانه‌ی پرنده، اسپیکر لامپی هوشمند پرنده، لامپ پرنده‌ی معمولی، لامپ قارچی، لامپ قارچی رومیزی، اسپیکر لامپی قارچی هوشمند و اسپیکر لامپی هوشمند به‌چشم می‌خورد.

به‌عنوان محصولی شاخص از این دسته می‌توان به لامپ رومیزی درختی با قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این لامپ LED با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های الکترونیکی همراه (در قالب پشتیبانی از استاندارد Qi)، از متریالی باکیفیت و خوشایند در زمان حس‌کردن بدنه توسط کاربر بهره می‌برد.

امویی

نورپردازی با دمای رنگی تا 3000K و ۲۱۰ لومن در قالب پشتیبانی ۳۶۰ درجه‌ای در بخش پرتاب نور یا حتی امکان تغییر و شخصی‌سازی رنگ نور از دیگر نکات درخورتوجه این محصول است.

نکته‌ی مهم دیگر این محصول، استفاده از منبع نوری باکیفیت است. منبع نوری که درواقع چراغ LED بهینه در مصرف انرژی و البته سازگار با محیط‌زیست از شرکت ال‌جی است. دریافت استاندارد مدیریت مصرف انرژی (Energy Star) به‌همراه عملکرد فوق‌العاده که باعث شده کاهش ۰.۳ درصدی در میزان لومن منتشرشده پس از ۶۰۰۰ ساعت استفاده را شاهد باشیم، از ویژگی‌های چشمگیر این چراغ است. این درحالی است که مقدار یادشده برای لامپ‌های معمولی، حدود ۵ درصد آن‌هم پس از استفاده‌ی ۱۰۰۰ ساعتی است.

لامپ LG 2835 استفاده‌شده در این محصول، استانداردهای سلامتی‌سازگاری با محیط‌زیست اروپا را دارد و در استفاده از آن هیچ نور HEV منتشر نخواهد شد. نور HEV ازجمله اِلِمان‌های مضر برای پوست و چشم انسان است.

Home & Lifestyle؛ امویی در عمق زندگی

در دسته‌ی محصولات Home & Lifestyle، به دسته‌بندی‌های جذابی برخورد خواهید کرد که می‌توانند به‌طور کلی تغییرات چشمگیری در دکوراسیون منزل یا محل کار شما ایجاد کنند. محصولات این بخش با طراحی مدرن و چشم‌نواز، سبک زندگی نوینی برای شما به‌ارمغان خواهند آورد. تنوع چشمگیر از دیگر ویژگی‌های اساسی محصولات این بخش است. به‌عنوان نمونه، از تُنگ‌های شیشه‌ای مخصوص نگه‌داری ماهی تا گلدان گل و فنجان‌های مخصوص صرف چای و نوشیدنی یا حتی حوله‌های ارگانیک و فلاسک‌های خلأ می‌توانید انتخاب‌های متعددی داشته باشید.

در این دسته از محصولات، گلدان‌های خودآب‌دهنده (Self-Watering) برند امویی علاوه‌بر طراحی جذاب، کاملا کاربردی به‌نظر می‌رسند. طراحی گلدان‌های خودآب‌دهنده‌ی این شرکت که در ابعاد مختلف در اختیار مشتاقان قرار گرفته، به‌نحوی است که گیاه یا گل شما در قسمت بالا قرار می‌گیرد و محفظه‌ی زیرین آن از آب یا دیگر مایعات پر خواهد شد.

با استفاده از این محصول مطمئن خواهید شد آب کافی در مواقع لازم دراختیار گیاه یا گل قرار می‌گیرد. بدین‌ترتیب، هنگام مسافرت نگرانی از بابت فراموش‌کردن زمان‌های آبیاری یا دوربودن از گیاه وجود نخواهد داشت.

تجهیزات جانبی؛ اِلِمان‌های سنّتی با چاشنی مدرنیته

در این دسته از محصولات Emoi، بار دیگر شاهد تنوع چشمگیری خواهید بود. این‌بار گزینه‌هایی از بالش مسافرتی تا کوله‌های پشتی، کیف پول و چتر دراختیار شما خواهد بود تا در بیرون از منزل و شرایط مختلف، بار دیگر مدرنیته را به‌رخ بکشید.

برای نمونه، در میان طیف وسیعی از کوله‌پشتی‌های پشمی و کتانی یا چندکاربردی، کوله‌پشتی کتانی ارگانیک و انعطاف‌پذیر Emoi با مدل T2024 توجه ما را در این دسته از محصولات به خود جلب کرد. این محصول که استفاده‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد، علاوه‌بر اینکه برخلاف محصولات تولیدشده از ترکیبات پلاستیکی ضرری برای محیط‌زیست نخواهد داشت، با انعطاف‌پذیری مناسب در حمل انواع و اقسام ملزومات می‌تواند به کمک شما بیاید.

امویی را باید برندی دانست که هرچند در بازار ایران به‌نسبت نوظهور است، با عرضه‌ی محصولاتی بسیار هوشمندانه برای بهبود سبک زندگی آرامش‌بخش با چاشنی دیجیتال، به‌راحتی در عمق زندگی روزمره‌ی کاربرانش جای گرفته و کیفیت زندگی‌شان را ارتقا می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید