سئو تضمینی صفحه اول گوگل، آوردن سایت به صفحه اول گوگل، سئو سایت صفحه اول، رتبه اول گوگل برای شماست، سئو صفحه اول + هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

سئو فرآیندی است که انجام می شود تا یک سایت با کلمات کلیدی در نتایج اول موتورهای جستجو قرار بگیرد. اگر شما قصد داشته باشید سایت خود را سئو کنید پس هدف شما آمدن با کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل است. اما چطور می توان در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی مد نظر حضور داشت؟ با ما در مقاله سئو تضمینی صفحه اول گوگل همراه باشید.

سئو تضمینی

سئو تضمینی شامل عملیاتی است که با آن کلیه کلمات مد نظر شما در صدر نتایج گوگل (10 لینک اول و صفحه اول) قرار می گیرد. سئو تضمینی را می توان فقط با در نظر گرفتن حضور سایت در صفحه اول در نظر گرفت، خیلی از سایت ها و همکاران را دیدیم که تضمین رتبه ی یک را می دهند که فقط با سئو امکان پذیر نیست. در ادامه به راهکارهای آوردن سایت به صفحات اول و سئو تضمینی اشاره می کنیم.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل

برای اینکه با سئو یک سایت را به صفحه اول بیاورید باید چندین کار انجام دهید:

  1. ایجاد یک سایت با ساختار مناسب و سرعت بالا
  2. ظاهر سایت از نظر استفاده کاربرپسند باشد.
  3. محتوای سایت مناسب باشد.
  4. لینک سازی درون سایت به خوبی انجام شده باشد.
  5. لینک سازی خارجی یا سئو خارجی به خوبی انجام شده باشد.

با انجام این چند کار می توانید توقع داشته باشید سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد. اما اینکار نیاز به مهارت در زمینه ی سئو دارد. آیا شما این مهارت را دارید؟ اگر ندارید مطالب زیر را بخوانید.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

اگر سئو کار نیستید اما رویای حضور در صفحه اول را دارید این مطلب را بخوانید. برای اینکه بتوانید در صفحه اول حضور داشته باشید به تولید محتوا دست بزنید. تولید محتوا می تواند به تنهایی سایت شما را تا حد زیادی برای موتورهای جستجو جذاب کند.

رتبه اول گوگل

رتبه اول گوگل را چگونه بدست آوریم؟ مطمئنا بدست آوردن رتبه یک فقط با تبلیغات آنلاین امکان پذیر نیست و باید برند مشهوری باشید که گوگل همواره شما را در رتبه اول خود نشان دهد. برای این منظور باید رپرتاژ آگهی، تبلیغات بنری در سایت های پربازدید، تبلیغات کسترده در شبکه های اجتماعی و تبلیغات همسان را در کنار سئو در پیش بگیرید و در خارج از اینترنت نیز تبلیغات کنید.

سئو سایت صفحه اول

این شعار خیلی از شرکت هایی است که در حال حاضر قصد انجام سئوی سایت را دارند. برای اینکه بدانید چطور می توانید صحت گفته ی آنها را مشخص کنید نمونه کارهای سئوی آنها را ببینید و از مشتریانشان سوال کنید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل از 1 میلیون تومان شروع می شود و تا 100 ها میلیون تومان می تواند ادامه داشته باشد. بسته به اینکه کلمات شما چقدر پر رقابت باشند میزان کار، زمان و هزینه محاسبه می شود.

پیشنهاد می کنم در انتها مقاله چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم را مطالعه کنید.

توسط
فولیو

دیدگاهتان را بنویسید